مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

19ماهگیت مبارک

1394/10/21 1:28
نویسنده : مامان مهنا
579 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من

19ماهه شدی گلم بزرگ شدی خانم شدی هرروز باعشق تو ازخواب بیدارمیشم کل روز رو پیشمی بازی میکنیم فیلم میبینیم بیرون میریم کلی باهم خوش میگذرونیم .عزیز دلم یک ماه بزرگتر شدی کارات و رفتارات دارن تغییر میکنن صبح که بیدارمیشی یه لبخند خیلی خوشگل میزنی همش تو تخت دنبال بابایی میگردی بهت میگم بابایی رفته سرکار راضی میشی و میگی مامانی هم ... یعنی بهم صبحونه بده .روزی هزار بار کمد کفشارو خالی میکنی باتک تکشون دوری تو خونه میزنی و اگه ببینی من راضیم و هیچی بهت نمیگم که هیچ ولی تابهت میگم جمع کن سریع همه رو میریزی روهم و درو میبندی انگارنه انگار اتفاقی افتاده جدیدا عادت کردی هرجا که بریم یاهرکس بیادخونمون موقع خدافظی گریه میکنی و میخوای باهاش بری و این خیلی بده همش باید سرت رو گرم کنم تا مهمونامون برن .بهت پول میدم و قشنگ میندازی تو قلکت و هرجا پول ببینی البته سکه نگه میداری تاتوقلکت بنداری .به کارخونه علاقه زیادی داری و کلی کمکم میدی به شیوه خودت من دستمال میکشم و گردگیری میکنم شماهم پشت سرم بهت میگم سبد اسباب بازیات رو بیار وسایلت رو جمع کن انجام میدی  هروسیله ایی رو سرجای خودش میزاری به بابابزرگت خیلی علاقه داری و اگه ببینیش ازبغلش پایین نمیای بیرون که میریم سوپری محله رو میشناسی و حتما باید ازش خرید کنی و وقتی از کنار اپارتمان بابابزرگ اینا رد میشیم باانگشت نشونش میدی افرین به دختر باهوشم ماشالله خیلی باهوشی و بعضی وقتا تو کارات میمونیم که ازکجا یاد گرفتی موبایل رو که دیگه قشنگ زیر و رو میکنی به عینک دمپایی و کلاه خیلی علاقه داری .ازتو میوه های این فصل پرتقال رو خوب میخوری .غذا هم ای کم و بیش میخوری و کلی هرروز سرغذا خوردنت وقت میزارم .اعداد رو تا ده میشمارم و شماهم تکرار میکنی و یک و دو و سه و شش و ده رو بهترازبقیه تلفظ میکنی . دفترت رو میاری و باهم نقاشی میکشیم و میگی برام بویی(عکس هرحیونی به همه حیوانات میگی بویی ) بکش .صدای هاپو و به به ایی رو تکرار میکنی تو لباس پوشیدن خیلی کمک میکنی و خودت دستات رو ازاستینت رد میکنی یا شلوارتو میپوشی .نسبت به من یکم حسودی مثلا اگه بچه ایی رو بغل کنم یا پیش بابایی بشینم سریع میای سمتم و اون لحظه مم میخوای .اب بازی رو خیلی دوست داری و میای میگی مامان اب بهت تولیوان اب میدم یه ذره شو میخوری بقیش رو وضو میگیری همش به سرو صورتت و پاهات میمالی امسال دومین یلدای شما بود و یه سری خوراکی درست کردم و رفتیم خونه بابابزرگت و کلی بهت خوش گذشت .واسه چندمین بار رفتیم شهربازی سرپوشیده و اونجاهم خیلی ذوق کروی و بابایی میگه هرماه میبرتت چون خیلی دوست داری .خوب دیگه چیزی یادم نمیاد چندتا ازعکسای خوشگلتم برات میزارم .دوستت دارم دختر نازم 

اينجا رفتيم تولد خونه عمو بهزادت

4

شب يلدا

لاك هندونه ايي مهنا گلي

اينجا هم رفتي شهربازي

بدون شرح

"تو براي من كهنه نخواهي شد...حتي اگرتمام اين دنيا تارعنكبوت بگيرد"

پسندها (6)

نظرات (9)

گیلدا
21 دی 94 12:36
19 ماهگیت مبارک عزیزم ماشالله به دخمل زرنگ و خوشگلم
مامان سمانه
21 دی 94 20:15
سلام دوس جووووووونم خوبی عزییییزم ؟ وااااای مهنا گلی ماشا.... چ بزرگ شده ، خدا حفظش کنه ... آریسا هم مث مهنا گلی عاشقه کفشه همیشه میره تو کمد ، کفشارو برمیداره یه دور میزنه... آریسا هم وقتی میبینه من کار باباش نشستم جیق میزنه میخنده و خودش هم میااد بقلمون لاکای هندونه ایش هم خیلی خوشگلن ببوس مهنا جونمو
آیداکوچولو
22 دی 94 18:53
سلام مهنا جونی 19ماهگیت مبارک باشه روز به روز خوشگلتر میشی ماشالله شیطونی وریخت وپاش خیلی خوبه منم خیلی دوست دارم آفرین به شما که خودت وسایلت رو جمع می کنی من وقتی مامانم میگه جمع کنم کلا دیگه نمی شنوم لاکتم خیلی ناناز بودش مامانی من برام لاک نمی خره البته حق داره از بس دستام رو دهنم میکنم
ترنم
23 دی 94 7:47
19 ماهگیت مبارک حانم گل باریک اله اینقدر باهوشی ماشاله چشم حسودت کور چه بزرگ و خانم شدی
مامان حبه قند
17 بهمن 94 11:40
عزیزم مهنا جون ماشاله بزرگ شدی خاله و حسابی کارهای خوبی بلد شدی آفرین مامانی که میتونی خاطراتش رو بنویسی من دوماه تنبلی کردم دخترمو ببوس.
مامان آنیسا
18 بهمن 94 8:30
عزیزم ماشالا چقدر بزرگ و ناز شده آفرین به مهنا جونم که وقتی بازی میکنه بعد وسایلشو سر جاش میذاره برخلاف دختر ما همشون بد غذا هستن منم هنوز واسه غذا دادن به انیسا کلی باید سرگرمش کنم تا بخوره
مامانى عسل
28 بهمن 94 9:29
به به چه دختر خوشگل و ناز و حرف گوش کن و مرتبی.ماهگردت مبارک گل گلی.
طراحی تقویم1395
4 اسفند 94 20:13
با سلام خدمت شما مامان عزیز، طراحی تقویم1395 با عکس کودک دلبند شما و با سلیقه شما با نازلترین قیمت، فقط 9000 در ضمن سفارش تبدیل عکسهای کودک شما به صورت آلبوم دیجیتال( موزیک ویدیو) نیز پذیرفته میشود. کافی یک بار امتحان کنید......... سفارش و ارسال نمونه کارها فقط از طریق تلگرام09149947288
♥ مامان معصومه ♥
11 اسفند 94 14:27
سلام سلام دختر ناز و خوشگلم ماشالله به مهنای ناز خاله که مامانشو اذیت نمیکنه دوستت دارم بوووووس