مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

۷۳ماهگی و مرداد ۹۹

1399/6/3 1:35
نویسنده : مامان مهنا
736 بازدید
اشتراک گذاری

این ماه نوبت سنجش داشتی که روز ۲۶ باهم رفتیم و خدارو شکر همه چی عالی بود و لباس فرم مدرسه ات رو هم تحویل گرفتیم البته باوجود کرونا معلوم نیست اوضاع چی بشه اصلا مدارس حضوری باشن یانه به هرحال ما شوق و ذوق کلاس اول رفتنت رو داریم🤩 بعد ازسنجش بابایی مرخصی گرفت و رفتیم کرمانشاه خونه دایی یه روز اونجا بودیم و بعد همگی باهم رفتیم خونه عزیز که اونجا من واقعا دلم برات تنگ میشه چون ازبس سر گرم بازی با بچه ها میشی  اصلا دیگه سمت من نمیای و خبری ازحوصلم سررفتن گفتن هات نیست😊بارعایت پروتکل های بهداشتی نصف روز رفتیم بروجرد و نهارو شام رو تودل طبیعت خوردیم 

خوب بریم سراغ عکسا 

عکس برای تشکیل پرونده مدرسه که اولین بار با مقنعه گرفتی که موقع تحویل بابایی عکست و نشناخت ازبس بزرگ وخانم توعکس افتادی 🤩

بازی کردنات تواتاقت

این ماه تولد من بود که شما هم باکیک و بادکنک من عکس گرفتی

و عکسای کرمانشاه

وتوراه برگشت که مثلا خواب بودی 

اینجا هم ونایی بروجردکه کلی لواشک خریدیم🙃

پسندها (3)

نظرات (2)

فرزانه قاسمیانفرزانه قاسمیان
24 شهریور 99 10:55
همیشه به شادی ایشالا
مهنامهنا
2 اسفند 99 14:51
وبلاگ تون خیلی جالب بود. من دنبال تون کردم لطفاً شما هم من را دنبال کنید.