مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

20و21ماهگی

1394/12/12 1:13
نویسنده : مامان مهنا
512 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من بازم تنبلی کردم یه ماه دیر به وبلاگت سر زدم  امروز 12اسفندماه و شما21ماهه شدی گلم چیز زیادی تاعید نوروز نمونده و همه در تب و تاب خرید عید و خونه تکونی هستن و ماهم مثل بقیه هرروز بازاریم و کارای خونه هم نصفش انجام شده و یه کوچولو دیگه مونده . واسه شماهم لباسای خوشگل خریدیم که انشالله تنت کنی و امسال دومین عیدی هست که شما کنارماهستی و خدارو شاکریم .خوب از شماوروجک بگم که ماشالله دیگه خانوم شدی ماه پیش مامان عزیز اینا یه دوهفته ایی مهمونمون بودن و شماعسلم کلی خوشحال بودی اخه هرروز باهاشون بیرون میرفتی و سرت گرم بود وعزیز واست یه چادر نماز خوشگل دوختن چون عاشق اینی که یه چیزی سرت کنی از روسری من گرفته تا هرپارچه کثیف و تمیزی که دورو برت پیدا کنی .دوتا دیگه دندون اسیاب دراوردی که نسبت به سنت فکرکنم زودن یکیش بیرون زد و یکی هم زیر لثه خودنمایی میکنن و به خاطر همین یه چندروزی از 20ماهگیت اسهال شدی و بد غذا .جیشتو کم وبیش میگی و قصد داشتم ازپوشک بگیرمت که به خاطر عید کنسلش کردم که تو دیدوبازدید عید سختمون نشه .دخترنازم عاشق کارای خونه هستی و هراشغالی و چیزی که پیداکنی میاری و به من میدی اگه دستات یالباست کثیف باشن ازم میخوای برات بشورم و لباست روعوض کنم اب بازی رو خیلی دوست داری  یه کم بهترکلمات رومیگی و منظورت روقشنگ میرسونی بیرون که میریم دوست داری خودت راه بری و ماهم بدو به دنبالت هنوزم عاشق لباس زمستونیات هستی و اگه بخوایم جایی بریم حتما باید کلاه و سویشرت رو بپوشی اخه اینجا دیگه هواداره رو به گرمی میره  اگه کاری انجام بدی که من مخالف باشم بهت یه اخم کوچولو میکنم و توام خیلی بامزه به من اخم میکنی و اینقدر ادا درمیاری که منم خندم میگیره و ادامه کارت روانجام میدی .اعضای خانواده از عمو و زن عمو تابچه ها رو قشنگ میشناسی و وقتی ازت سوال میکنیم نشون میدی به سویچ ماشین میگی جی و بهش اشاره میکنی و باید دستت بگیری وقتی چیز جدیدی میبینی باذوق میگی عه ایناهاش و میخندی همه کارات شیرین و بامزه هستن و کل زندگی ووقت من وبابا رو پرکردی و دنیامون رو رنگی کردی عزیزم خوب دیگه بریم سراغ عکسهای عسل خانوم 

بريم ادامه مطلب:

 

 

 

مهنادراستخرتوپ

عشق پدرو دختري

 

به ياد نوزادي

 

دختركدبانو

 

بازي تو شهربازي

اينجاهم كه رفتي سراغ لوازم ارايش من و اين بلا رو سر خودت اوردي

اينجاهم مثلا قايم شدي

حركات ورزشي

خرابكاري

اينجاهم روز 22بهمن هست و تو تلويزيون تا پرچم ميديدي پرچم خودتو دستت ميگرفتي و تكون ميدادي

كادوولنتاين منو شما كه بابايي زحمتشو كشيدن دستشون درد نكنه 

اينم يه روز خوب تو جاده ابادان

گردش تو پارك

يه دختر منظم و دست به سينهمحبت

والبته شيطون و ملوس

 

دخترم درحال تعمير اسباب بازيش

واينجا هم درحال بوس پرت دادن

كفش ماماني رو پوشيدي و ميخواي بري بيرون 

اينجاهم نصف شبي درحال خوردن غذا

اينم عكس اخر كه امروزه و 21ماهه شدي 

توكه باشي بس است... مگرمن جز نفس چه مي خواهم؟؟؟

پسندها (4)

نظرات (10)

گیلدا
12 اسفند 94 13:27
ای جونم 21 ماهگیت مبارک خوشگل خانم قربون شکل ماهت
بانو
13 اسفند 94 7:15
سلام وبلاگ زیبای دارین برای افزایش ترافیک وبلاگتون راهکارهایی دارم به سایت من سر بزنید موفق باشید
آیداکوچولو
17 اسفند 94 8:12
20 و21 ماهگیت مبارک مهنا گلی عکسها وکارهات مثل خودت خیلی با نمکن ولی اون سراغ لوازم آرایش رفتنت معرکست می گم خاله وقتی با همچین صحنه ای روبرو شد چه واکنشی نشون داد؟! موهای زیباتم که ماشالله روز به روز نازتر میشه فکر کنم واسه تولدت دیگه قشنگ بتونی جمعش کنی وتاج بزنی
ترنم
17 اسفند 94 13:33
همه کارات قشنگه مهنا جونی هم تعمیر کردن اسباب بازی هم ورزش کردن هم خرابکاری هم چادر سر کردنت بوس بوس بوس بوس
مامان حبه قند
8 فروردین 95 6:05
ماشاله ماشاله.وای چقدر شیرینن بچه ها. عیدش مبارک
آیداکوچولو
12 فروردین 95 16:30
مهنا جون سال نو مبارک و 22ماهگیت مبارک
مامان راضی
22 فروردین 95 9:59
فدای مهنا جونم با ‌ژستاش
مامان شهناز
22 فروردین 95 19:11
مبارکه مبارک مهنا جون...ایشالا تولد دو سالگیتو جشن بگیرین
مامان شهناز
22 فروردین 95 19:14
عکساتم همه عالی خوشگل خانوم...عااااااشقتم
مامان فهیمه
8 اردیبهشت 95 22:28
ماشالله به مهنا خاااانوووم زرنگ و ناناس