مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

رویش اولین مروارید

1393/10/18 15:39
نویسنده : مامان مهنا
502 بازدید
اشتراک گذاری

                                                        سلام سلام صد تا سلام
                                                 من اومدم با دندونام
                                                  میخوام نشونتون بدم 
                                                 صاحب مروارید شدم 
                                                 یواش یواش و بیصدا 
                                                  شدم جز کباب خورا 

                 http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها                                              

       سلام عزیزم رویش اولین مرواریدخوشگلت مبارک  دوروزپیش وقتی داشتم لثه هاتونگاه میکردم دیدم که لثه پاینت دوتاشکاف خورده فرداش وقتی دست کشیدم دیدم بله تیزی دندونت بیرون زده و صاحب دوتا مرواریدخوشگل شدی مبارکت باشه مامانی بوس

http://s1.picofile.com/file/7922491505/7.pnghttp://s1.picofile.com/file/7922491505/7.pnghttp://s1.picofile.com/file/7922491505/7.pnghttp://s1.picofile.com/file/7922491505/7.png

دخترنازم خداروشکرفعلازیاداذیت نشدی فقط بی اشتها شدی و امیدوارم بقیه دندوناتم به همین راحتی بیرون بیان و صاحب دوردیف دندون خوشگل بشی و باهاشون کلی خوراکی های خوشمزه بخوری البته بعدشمanimated_tooth_being_brushed.gif (38326 bytes) مسواک بزنی تا همیشه مرواریدات خوشگل و سفید بمونن هنوززیادبیرون نزدن که ازشون عکس بگیرم بعدامیام و عکس دندونت رو میزارم 

ازوقتی که شما به دنیااومدی من و بابایی نرفتیم رستوران چون ترسیدیم که شما نزاری و اذیت بشیم ولی چندروزپیش وقتی دیدیم که شما دیگه بزرگ و خانوم شدی رفتیم و بعداز حدودیکسال پیتزاخوردیم آخه من تو دوران بارداریم هم اصلا فست فودنخوردم که برای شما بدنباشه

اینم عکس شما توپیتزافروشی

                   

                                                         

پسندها (1)

نظرات (9)

مامان علی
18 دی 93 16:17
سلام..خوبی؟؟ مبارکه دندوناش....الهی چشم نخوره..دختر ما یک روز در میان تو غذاخوری هستیم... آفرین که اینقدر مامان خوبی هستی و رعایت میکنی.
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنون اره دیگه ترجیح میدم خودم غذادرست کنم اینجوری مطمین تره
مامانی عسل
18 دی 93 21:02
به به اولین دندونات مبارک عزز دلم......مامان گلش حتما واسش سپند دود کن
مامان مهنا
پاسخ
مرسی چشم حتما
مامان صدیقه
20 دی 93 7:35
مبارک باشه دندون کوچولوی خانمی .عزیزدلم
مامان مهنا
پاسخ
مرسی گلم
آیدا کوچولو
20 دی 93 16:44
هورااااااااااااااااا سلام مهنا جونم دندونات مبارک باشه امیدوارم اذیتت نکنه حالا اول با چیزای ساده تر شروع میکردی بعد پیتزا می خوردی
مامان مهنا
پاسخ
مرسی عزیزم ازاونجایی که من همه کاراموزودشروع کردم خواستم اول پیتزابخورم
مامان حبه قند
20 دی 93 21:02
وای مبارک باشه ایشاله بسلامتی. دختر ما هم که حسابی میشینه نیروانا همچنان در مراحل غلت زدنه فکر کنم اول بشینه بعد چهار دست و پا بره.
مامان مهنا
پاسخ
ممنون عزیزم اگه سینه خیزبره خودش کم کم چهاردست وپارفتن رویاد میگیره
مينا مامان اميرعلي
21 دی 93 22:32
مباركه خانوم خوشگله خداروشكر كه اذيت نشدي.... بابا اين پسري ما هنوز مرواديت هاشو نشونمون نميده هنوز خبري از دندوناش نيست
مامان مهنا
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالله به زودی امیرعلی جونم صاحب مرواریدمیشه
مامان شهناز
27 دی 93 12:17
سلام. واااای مهنا جونم دندون دار شد. مبارکه عزیزم. خدا روشکر ایشالا بقیشم بی درد سر بیان بیرون. مهنای خوشگل و دوست داشتنی
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنون بله دوتاباهم دراورد
مامان آنیسا
27 دی 93 16:02
اولین مرواریدت مبارک عزیزم وای مامانی چه طاقتی داشتی اصلا فست فود نخوردی من تو حاملگیم بیشتر هوس میکردم
مامان مهنا
پاسخ
ممنون عزیزم بله دیگه به خاطزدخترم نخوردم تاسلامت باشه
♥مامان مرجان♥
4 بهمن 93 15:15
دندونای مهنا خانوم مبارک باشه عزیزم چه موهای خوشکلی داره هزارتا بوس
مامان مهنا
پاسخ
مرسی مرجان جون