مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

این روزهای من و مهنا

1393/11/5 1:23
نویسنده : مامان مهنا
833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل خانومم فدات بشم امروز5بهمن ماهه و شماهفت ماه و بیست و سه روزه ای دخترشیطون من ماشالله ازصبح که بیدارمیشی همش درحال بازی و روزی 100بارکل خونه رو میچرخی و انرزی کم نمیاری ماشالله دیگه کامل رو پاهات وایمیستی و همین روزاس که راه بری همه میگن زود راه میوفتی تو رورویک که زیادنمیشینی و به تابتم زیادعلاقه نداری بعداز10دقیقه حوصلت سرمیره تو کل خونه اثردستهای خوشگل و کوچولوت پیداست و من روزی چندباردستمال به دست کل وسایل رو پاک میکنم ازپیشرفت های این ماهت اینکه دست دستی رویادگرفتی و تاصدای اهنگ میشنوی ذست میزنی و هروقت وارد آشپزخونه میشی ناحوداگاه شروع میکنی به دست زدن منم میخندم و بهت میگم مامانی مگه عروسی اومدی وجلوی اجاق گازمیشینی و با عکس خودت حرف میزنی

دستامو که جلوی دهنت میزاربم صدای آآآ درمیاری و این کارم بابایی یادت داده و خودتم دستای کوچولوت رو جلوی دهنت میگیری و تکرار میکنی و این برات یه عادت شده  واینکه تا میبینی من و بابایی نشستیم به سمتمون میای و تو بغلمون میشینی معنی جمله هاروکامل میفهمی مثلا وقتی سمت بخاری یا تلویریون میری من میگم مهنا نرو بوف میشی سریع برمیگردی و وقتی ناراحت میشم درک میکنی موقع بیرون رفتنم تا میبینی من لباس پوشیدم دیگه طاقت نمیاری باید زود ازخونه بزنیم بیرون واما بقیه کارات به روایت تصویردرادامه:

شکلک های محدثه

استفاده بهینه مهنا ازرورویک

اینجام سوارتابی و منتظری تا زودتربیارمت بیرون

دالی بازی بامامانی موقع خوابیدن

درحال تماشای تلویزیون

وچندتا عکس یهویی

امروزتادیدی سبداسباب بازیات خالیه به کمکش بلندشدی وهلش میدادی و  تو خونه باهاش حرکت کردی به همین دلیل میگم شاید تو این روزا بتونی راه بری دختر ریزه میزه ی من

واینم دستای بابایی و لبهای شما

اینجاکه خودت داری تکرار میکنی و کلی بامزه میشی

ودرآخرخوشگل خانوم تو خواب ناز

قربونت برم که این قدنازخوابیدیشکلک های محدثه

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان علی
5 بهمن 93 8:55
سلام...ماشالله به این دختر زرنگ و با هوش..واقعا ماشالله...خیلی خوشحالم که اینطور زرنگه..علی هم با آینه ی اجاق گاز با خودش صحبت میکنه..
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنون ببوس علی جونو
♥ مامان مهیلا ♥
6 بهمن 93 18:26
واااای آی شیطون ماشالله
آیداکوچولو
7 بهمن 93 14:57
سلام دوست خوشمل وزبلم منم آئینه خیلی دوست دارم کلا جلوی آئینه رفتن خیلی مزه میده همه جا رو دائم دستمالی کردن هم خیلی مزه میده اون عکست که لالا کردی خیلی خیلی خیلی نازه
مامان مهنا
پاسخ
ممحون ایداجون بله دیگه کلا شیطونی خوبه بیچاره مامانامون
ترنم
11 بهمن 93 8:53
الهی قربونش بشم چقدر شیرینه خدا حفظش کنه
مامان مهنا
پاسخ
سلام مرسی لطف داری