مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

دوماهگي جوجو و واكسن

1393/5/12 17:20
نویسنده : مامان مهنا
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ماهگيت مبارك عشق مامان

دخمل نازم امروز نوبت واكسن داشتي  و من از خيلي قبل تر همش استرس داشتم ديشبم تاصبح نخوابيدم و همش نگات ميكردم با خودم ميگفتم فردا اگه گريه كني من طاقت نميارم و چكار بايد كنم تا بلاخره صبح شدبيدارت كردم بهت قطره استامينوفن دادم و لباست رو عوض كردم و با مامان سارينا رفتيم مركز بهداشت اخه سارينا هم چكاب سه ماهگي داشت خدارو شكر زياد شلوغ نبود و شما هم خواب بودي  تا اينكه نوبت ما شد استرسم بيشتر شد من سارينا رو گرفتم و زن عمو شما رو برد تو اتاق لباست رو دراورد بيدارشدي من اصلا نگاه نكردم تا اينكه انچنان جيغ كشيدي كه طاقت نياوردم و نگاه كردم كه ديدم سرخ شدي و نفست بلا نمياد و دارن فوت ميكنن تو صورتت منم اشكام ميومد و صلوات ميدادم و بغلت كردم و اروم شدي و دوباره خوابت برد.خداروشكر زيادگريه نكردي و سريع برگشتيم خونه شير خوردي و خوابيدي.و يه بار بيدارشدي و كلي بازي كرديم .وزنت هم شده بود 5كيلو قدت 56و دورسرت 39 تا الانم ديگه گريه نكردي و هر 4ساعت بهت قطره ميدم كه خدايي نكرده تب نكني فقط يه بار حين خوردن قطره بالا اوردي كه ازدكتر پرسيدم و گفت طبيعيه

اينم عكست وقتي اومديم خونه كه هنوز خواب آلود و بي حال بودي

واينم شكار خنديدنت تو خواب

عسلم اين روزا ديگه كاملا از خودت صدا در مياري و به زبون خودت حرف ميزني و ميخندي خوابت هم بهتر شده ولي جديدا ياد گرفتي شبها قبل خواب با صداي بلندگريه ميكني و با كلي مكافات خوابت ميبره. آخره اين هفته هم ميخوايم بريم ملاير و اين اولين مسافرت شماست و اونجا قراره مامان عزيزبرات جشن بگيره و فاميل بيان به ديدنت فقط حيف كه بابايي مرخصي نداره و مارو ميزاره و برميگرده و از الانم ناراحته كه و اين چند روزي كه ما نيستيم دلش براي ما تنگ ميشه عروسي دخترخاله من هم هست و اين اولين عروسي ست كه ميري و من و بابا فكر كرديم كه شما لباس مجلسي سايزكوچيك نداري و همه لباسات بهت بزرگن و بريم خريد و بعد از كلي گشتن تونستيم يه لباس اندازت پيدا كنيم قربونت برم كه اينقدر كوچولويي كه لباسم اندازت نيستبوس

اينم عكسش واي كه چقدر تو اين لباس خوردني ميشي

واما... وقتي اومديم خونه رفتم سروقت كمدلباسات و واسه امتحان چند تا از لباس مجلسي هاتو اوردم و تنت كردم كه ديدم اندازت شدن و كلي ذوق كردم وكه دخملم بزرگ شده و بي خودي تو اين گرما رفتيم بازارعصبانی

اين عكس دستاي كوچولوت تو دو ماهگيته

دستات تو دست ماماني

دستات تو دست بابايي

واين خوده خوشگلت قربون چشمات ناناز

پسندها (10)

نظرات (10)

مامان علی
13 مرداد 93 13:55
خدا رو شکر بخیر گذشته...الهی قربون مهنا جون...راستی دوماهگی هم مبارک...
ترنم
14 مرداد 93 8:43
دوماهگی ئختر نازت مبارک آفرین به دختر که واکسن میزنه قوی میشه خانم میشه ایشاله سالم و سر حال باشه وااااااای لباسشو ببین چقدر خوشگله مبارکش باشه چه عروسکی میشه تو این لباس تو رو خدا لباسو تنش کن ازش عکس بگیر ما هم ببینیم
مامان مهنا
پاسخ
مرسي عزيزم چشم حتما
آیداکوچولو
14 مرداد 93 15:54
سلام مهنا جون دوماهگیت مبارک باشه وای وای میبینی این واکسنا چقدر درد داره؟!ولی در عوض خوبه وبعدنامریض نمی شیم دیگه لباست هم خیلی شیکه مبارکت باشه راستی توی عکس دست خودت وبابائی دست بابائی تو دستای شماست
مهدا
15 مرداد 93 18:29
وای چه دخملی نازی چه قدر چهره اش عوض شده اللهی الان دقیقا وقتی که خوردنی شدی
مامان آريا و آدرينا
17 مرداد 93 0:29
سلام، هزار ماشاا... چه دختر نازى هستى مهنا جون، بوس از لپ كوچولوت عزيزم. مامان مهنا دخترت خيلى خواستنيه، عكسايى كه ازش ميزارى خيلى قشنگه ، چشم نخوره اين جيگر؟ ببخشيد من دير سر ميزنم اخه اين دوقلوها واسم وقت نميذارن كه، حتى وقت نميشه وبلاگشون رو به روز كنم.
مامانی
18 مرداد 93 23:47
دو ماهگىت مبارک گلم.چه عکس هاى قشنگى. لباست قشنگه مبارکت باشه.
مامان بهراد
19 مرداد 93 2:49
الهی چه ناناز شده این فرشتهد کوچولو 2 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان آنیسا
20 مرداد 93 8:44
عزیزم فدای اون دستای کوچولو و خوشکلت
حبه قند
21 مرداد 93 17:42
مرتب لباسهای مهنا رو سایز کن و تنش کن چون حواست نیست و بهش کوچولو می شه. چقدر لباسش خوشگله. مبارک باشه عروسی.
خاله مهديه
29 مهر 93 19:30
سلام عزیزم واقعا که دخمل کوچولوی نازی دارین..من که عاشقش شدم ..خدا حفظش کنه براتون گلم من هم برای خواهر زادم که 7 ماهشه وب دارم خوشحال میشم به منم سر بزنین در ضمن لینک شدین لطفا من رو هم لینک کنید. امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم و از نظرات هم استفاده کنیم بوووووس
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنونم چشم حتما