مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

روز پدر مباركـــــــــ

1393/2/23 1:01
نویسنده : مامان مهنا
298 بازدید
اشتراک گذاری


پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم.

 

                 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.

            تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

                                                    

پسندها (7)

نظرات (8)

مامی سارا
23 اردیبهشت 93 1:20
سلام مرسی منم امیدوارم مهنا جون به سلامتی دنیا بیاد با افتخار لایکت کردمعزیزم
مامان دینا
23 اردیبهشت 93 9:58
عیدتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
♥ مامان مهیلا ♥
23 اردیبهشت 93 21:47
عیدتون مبارککککککککککککک
مامان علی
24 اردیبهشت 93 1:32
سلام. کل مطالب وبلاگ شما رو خوندم. .گلم خدا دخترتو حفظ کنه..اما عزیزم چرا از زایمان طبیعی میترسی؟؟ اگه ترس داشت خدا واسمون نمیزاشت.من که منتظر زایمان طبیعی هستم...توکل بخدا
مامان مهنا
پاسخ
سلام نميدونم استرس ميگيرم ايشالله كه شماهم زايمان راحتي داشته باشين
مامان عرفان
24 اردیبهشت 93 13:20
عزيزم بايراموز موبارك.
آیداکوچولو
24 اردیبهشت 93 17:02
سلام دوست کوچولوی من بی صبرانه منتظرم روی ماهت رو ببینم ************************************ خدایا مواظب مهنا ومامانی خوبش باش
الهام مامان امیر علی جون
25 اردیبهشت 93 13:10
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
مامان حبه قند
25 اردیبهشت 93 22:58
سلام عزیزم وای چه جالب پس نی نی هامون هم سن میشن. خیلی خوشحال شدم. انشاله مهنا خانم بسلامتی بدنیا بیان . منم لینکتون میکنم عزیزم همیشه شاد باشید.