مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

شیطنت های مهنا گلی و کارهای جدیدش

1393/8/1 13:39
نویسنده : مامان مهنا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم جونم نفسم قربونت برم آخه تو این همه انرژی رو از کجا میاری ماشالله یه لحظه اروم وبیکار نیستی یا داری آواز میخونی یا تلاش میکنی حرکت کنی و چهار دست و پا بری علاقه خواصی به تشک تعویضت داری وقتی میخوام پوشکت و عوض کنم سریع برمیگردی و با تشکت بازی میکنی و اگه ازت بگیرمش گریه میکنی الان دیگه کامل میتونی حرکت کنی و جلو بری و بچرخی اگه چیزی جلوت بزاریم اینقدر تلاش میکنی تا بهش برسی ازت فیلمم گرفتم  کلا هرچی شیر میخوری میسوزه خطاوقتایی که خوابت میاد چشماتو میمالی و دورچشمات قرمز میشه بیشتر موقع ها رو پاهای من یا بابا میخوابی خوابتم خیلی سبکه با کوچکترین صدایی بیدارمیشی وقتی صدات میزنیم برمیگردی و نگاه میکنی و اسم خودت رو میشناسی نازگل مامان با لبهات ادا در میاری و لب پایینیت رو میخوری و کلی بامزه میشی وقتی باهات بازی میکنیم و سرحالی بلند میخندی و جیغ میکشی و همیشه رو دل بابایی میشینی پاهاتو تو دهنش میکنی و خودتم ذوق میکنی آب دهنتم که دیگه نگو چشمه روونیه واسه خودش مصرف دستمال کاغذیمون کلی رفته بالاسکوتیقه لباساتم که همیشه خیسن وقتی برات پیشبند میبندم فایده ای نذاره چون اونم همیشه تو دهنته

 

 

عزیزم محرم نزدیکه و من تقریبا هرسال این موقع میرفتم ملایر ولی امسال چون شما کوچولویی و اونجاهم سرده نمیریم و مامان عزیز اینا میان اینجا آخه من دوست ندارم نازگلم اذیت بشه

اینم چندتا از عکسای چهارو نیم ماهگیت

درحال خوردن غذا(اینقدی که رو لباسات میریزی و تف میکنی بیرون نمیخوری ولی خوب من دست از تلاش برنمیدارم)

درحال خوردن موز(البته نخوردی ها مزه کردی)

دخملی درحال تعجب

وبعدشم یه خنده ی خوشگل

اینجام تیپ زدی بریم خونه مامان زن عمو مولودی و سفره (که اونجا دختر خوبی بودی و کلی بازی کردی و مامانی اصلا اذیت نشد)

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان علی
2 آبان 93 18:31
ماشالله به دختر ناز ....الهی ..چرا غذاتو نمیخوری؟؟ علی هم مثل تو نمیخوره
مامان مهنا
پاسخ
سلام اخی علی جون توهم اخلاقت مثل مهناست یادمه توهم مثل مهناشیرم نمیخوردی
آیداکوچولو
5 آبان 93 13:56
سلام دوست نازمن غذات رو خوب بخور ومامانی گلت رو اذیت نکن آفرین چقدربا مزه تعجب میکنی
مامی سارا
5 آبان 93 16:32
سلام مامانی چه ناز شده مهنا جون خدا حفظش کنه عزیزم به مهنا موز میدی؟خیلی زود غذا رو واسش شروع کردی مامانی مهربون که بفکر مهنا جونه نمیبرش ملایر تا سرما نخوره یکمم به فکر شکم دخملی باش عزیزم از ماه 6 که غذا رو واسه بچه ها شروع میشه میوه نداره ولی از ماه 7 میتونی بدی ولی بازم با اب سیب نه موز . موز زیر 1 سال ممنوع در اینده بچه رو دچار یبوست میکنه هر چند اگر تا الانم دچارش نشده باشه ببخشید فضولی کردم ولی واقعا دلم بحال مهنا جونم سوخت ارشا جون من 1 ماه از مهنا بزرگتره و من خوشحال میشم بیای بهمون سر بزنی
مامان مهنا
پاسخ
سلام عزیزم من غذا روزیرنظردکترش شروع کردم و موزهم نخورده فقط دستش گرفته و ماهم دیدیم جالبه ازش عکس گرفتیم مرسی ازراهنماییت
مامان ندا
6 آبان 93 1:14
مهناکوچولوی ناز تو که انقدر موقع غذاخوردن بامزه میشی خوب غذاتم کامل بخور دیگه عزیزم تا زودتر بزرگ بشی باربد منم خوابش خیلی سبکه کلاً تو خوابم بیداره واقعاً نمیدونم چه کار باید بکنم امیدوارم خوابشون در آینده بهتر بشه
مامان آنیسا
6 آبان 93 14:10
عزیزم چه با جذبه نگاه میکنه
arezoo
14 آبان 93 17:58
میبینم غذا کمکی رو شروع کردی امیدوارم موفق باشین هردوتون. این زبرو زرنگیشم حتما به باباش رفته آخه طی تحقیقات خودم ژن پدر بیشتر رو بچه ها تاثیر داره دلسا هنوز یاد گرفته غلت بزنه اینقدر تنبله مثل باباش