مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

این روزها و مریضی ما

1393/6/29 14:04
نویسنده : مامان مهنا
354 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم نازنینم این چند روز که از مسافرت برگشتیم همش دکتر بوذیم اول اسهال شما که هنوزم ادامه داره بعدشم من... به تجویز دکتر تا چندروز بهت شیر خودم رو ندادم و شیر خشک al 110برات گرفتیم که اولش اونم نخوردی ولی به فکرمون رسید که سر شیشه ات رو عوض کنیم برات سرشیشه ارتودنسی گرفتم یه کم بهتر میخوری ولی همچنان فقط تو عالم خواب و بیداری .یه کم سرحال شدی و لپای خوشگلت دراومدن.اخه خیلی ضعیف شده بودی .تو این مدت شیر خوذم رو هم کم کم بهت دادم که یادت نره و ولش نکنی.خودمم مریض شدم و اصلا حال نداشتم تا سه روز هیچ چیزی نخوردم تا اینکه رفتم دکتر و فهمیدم ویروس وارد بدنم شده و سرم زدم و دوتا آمپول که تازه دیروز یه کم بهتر شدم و تونستم غذا بخورم .نفسم شما یه کم سرما خوردی و سرفه میکنی که بهت شربت و استامینوفن میدم تا زودی خوب بشی خلاصه این چندروز هممون مریض شدیم .راستی به خاطر اسهال پاهات هم سوختن که برات پماد میزنم 5شنبه که باعموها برای اولین بار تو اهواز رفتیم پارک (اخه تو اهواز تازه الان هوا یه کم فقط یه کم خوب شده)بی قرار بودی گریه میکردی ما هم طاقت نیاوردیم و اومدیم خونه که دیدم پاهات سوختن و گریت به همین خاطر بوده.

چندروزپیش گذاشتمت تو کریر و رفتم تا به کارام برسم که وقتی برگشتم با این صحنه مواجه شدم

عشق کوچولوم دوست دارم یه دنیا...

پسندها (1)

نظرات (6)

مامانى عسل
29 شهریور 93 14:26
آخی درد و بلا و مریضی همیشه دور باشه ازتون.انشالله هر دوتاتون زودی خوب بشین.مواظب اون وروجک نازت باش که دیگه وقتشه دختر منم یا از بالا سر می خورد و خودشو می انداخت یا از پایین مثل مهنا جون میومد پایین.مهنا گلیو ببوس.
آیداکوچولو
29 شهریور 93 14:33
سلام مهنا جون سلام خاله جون خدانکنه شماها مریض باشین لطفا زودزودخوب شین وبیشتر مواظب خودتون باشین
آیداکوچولو
29 شهریور 93 15:56
توی کریر که میشینی مواظب خودت باش مهنا جون
مامان علی
29 شهریور 93 21:29
سلام. بلا به دور...آخ که هم دردیم....الهی..مواظب خودت و مهنا باش
مامان دینا
30 شهریور 93 11:30
انشالله زودی مامان و دختر خوب می شین مهنا گلی دیگه کریر واست کوچیک شده ها
ترنم
30 شهریور 93 11:52
سلام عزیزم ایشاله جفتتون زود زود خوب بشین بیشتر مراقب خودتون باشین