مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

آزمایش تیروئید

1393/3/18 0:31
نویسنده : مامان مهنا
348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهناي نازم عروسكم  امروز 5روز از زميني شدنت مي گذره و با اومدنت زندگي من و بابايي رو به كلي تغيير دادي امروز با مامان جونات برديمت ازمايش تيروئيد همش مي ترسيدم نكنه گريه كني و نتونيم ارومت كنيم سوار ماشين كه شديم فوري خوابت بردوبا وجود سر و صداي زياد اصلا بيدار نشدي موقع تست هم ماماني بردت تو اتاق من همش منتظر بودم گريه كني ولي بر خلاف  همه بچه ها اصلا بيدارم نشدي قربون دختر ارومم برم منبوسبابايي خيلي دوستت داره و وقتي از سر كار ميادتمام وقتش با تو مي گذره منم كه همش سرم با تو گرمه همش در حال شير خوردني و وقتي خوابي منم به كارم ميرسم دو شب پيشم كلي بي قراري كردي تا 5 صبح بيدار بودي من و بابايي و مامانيمم نتونستيم ارومت كنيم كه كم كم خودت خوابت برد

نفسم فردا قراره به نيت سلامي شما برات اش بپزيم و بين همسايه ها تقسم كنيم

امروز رو تخت من و بابايي خواب بودي كه ديديم از رو تشك خودت غلت خوردي اين عكسم بابايي همون موقع ازت گرفت

جيگرطلام دوستت دارم نفس مامانمحبت

 

 

پسندها (10)

نظرات (10)

ترنم
18 خرداد 93 7:55
وای که چقدر ناز و ماوسی مهنا تپلی خاله مواظب خودت باش
مامان دینا
18 خرداد 93 9:09
ای خدا این دختر چقدر نازه خدا حفظش کنه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان علی
18 خرداد 93 16:51
خدا رو شکر که آرومه و گریه نکرده..اسپند دود کن وایش
حبه قند
18 خرداد 93 22:11
عزیزم مبارک باشه تولد مهنا خانم بسلامتی زایمان خوبی داشتی؟ امیدوارم همیشه سلامت باشه دختر گلت.
مامان زهرا
19 خرداد 93 17:27
مبااااااااااارکاااااااااااااا باشه اجی جونم قدم دخملت:-*
مامان زهرا و بابا مهدی
19 خرداد 93 17:28
مباااااااااااارکه اجی جونم چشمت روشن
آیداکوچولو
19 خرداد 93 22:02
مهنا جون به دنیای ما خیلی زیاد خوش اومدی راستی شما چقدر موهای خوشگل داری دوستم من هنوز مو ندارم
مامان هلیـــــــــا
19 خرداد 93 22:46
قدم نو رسیده مبارک خیلی ناااااااااازه مهنا کوچولو
arezoo
20 خرداد 93 13:31
مبارک باشه قدمهای دخترنازت . عزیزم عکسش خیلی قشنگه
ღمامان پرنسسღ
20 خرداد 93 17:37
ای جونمممممم چه ناز خوابیده دخمل خوشگلمون 5 روزگی ملوسک خانوم مبارککککک
مامان مهنا
پاسخ
ممنون عزيزم