مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

شب قبل از زايمان

1393/3/12 1:47
نویسنده : مامان مهنا
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگي مامان

الان ساعت يك و نيم شبه و تقريبا همه خوابيدن بابايي هم همين الان خوابش برد ولي من و تو بيداريم عروسك مامان  امشب اخرين شبيه كه تو دلم هستي و حدود7يا 8ساعت ديگه مياي تو بغلم اصلا باورم نميشه كه بالاخره شب اخر رسيدقربونت برم همين الان داري تكون ميخوري و يه طرف شكمم رو قلمبه كردي شايد توام فهميدي كه به زودي قراره از خونه تنگ و تاريكت به دنياي ما بياي

حسم اصلا قابل نوشتن نيست اينكه فردا صورت ماهت رو مي بينم و بعد از 9ماه انتظار بغلت ميكنم از اول بارداري به اين روز فكر ميكردم باورم نميشه كه فقط چند ساعت ديگه مونده

امروز همه بهم پيام دادن و جوياي حالمون شدن يه جورايي مه منتظرن 

دختر نازم  اين نه ماه خيلي خوب گذشت به دور از هر استرس وترسي اينقدر ماه بودي كه مامان اصلا اذيت نشد

ديروز رفتيم پيش خانوم دكتر نامه بيمارستان روگرفتيم و امروزم رفتيم بيمارستان كاراي پذيرش رو انجام داديم فردا صبحم ساعت 6ونيم ميريم كه بستري شم

ساك بيمارستان هم به كمك مامان جونم اماده كرديم اينم عكسش

 

چند تا عكس يادگاري هم با مامان جون و بابا جون و باباييت گرفتيم ه بعدن مياي و ميبيني

ميخوام از دوستاي خوب ني ني وبلاگي هم تشكر كنم كه تو اين مدت باهامون بودن و بهمون دلگرمي ميدادن قول ميدم زودي بيام و عكساس ناناسم رو بزارم برامون دعا كنين...

 

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (9)

مامان و بابا
12 خرداد 93 3:06
انشالله كه به سلامتى دنيا بياد، واى كه چقدر هيجان زده شدم . خيلى دلم ميخواد هرچه زودتر خانم خشگله رو ببينم، بوس از طرف ما سه تا براى عسلك.
مامان خانمی
12 خرداد 93 9:38
وااااای آخ جون مهنا هم مثل من12 خرداد اومد. تولد هر دوتامون مبارک
مامان دینا
12 خرداد 93 9:45
قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم ایشالله به سلامتی خوشی به دنیا میاد
مامان علی
12 خرداد 93 12:12
عزیزم انشالله زایمان خوبی داشته باشی. ..مبارکه ..منتظر عکس هستم
♥ مامان مهیلا ♥
12 خرداد 93 21:04
برو خدا پشت وپناهت زود بیا عکس گل دخملتو بزار ببینیم
ندا مامانی باربد
12 خرداد 93 23:26
واااااااااای عزیزم خوش به حالت بالاخره 9 ماه انتظارت به سر اومد امیدوارم به خوبی و سلامتی زایمان کنی و پا قدمش خیر باشه براتون خیلی بهت تبریک میگم زودی عکسای مهنا رو برامون بذار مشتاق و منتظریم
ترنم
13 خرداد 93 8:28
سلام بسلامتی ایشالله خیلی خوشحال شدم خوش اومدی مهنا خانم گل منتظریم روی ماهتو ببینیم ایشالله که زایمان مامانی خوب بوده و اذیت نشده هزاران گل تقدیم به مادر و دختر مهربون
arezoo
13 خرداد 93 13:37
وای مبارک باشه عزیزم من برگشتم و 10 روزم تموم شد حالا نوبت شماست و دردای بعد زایمان.......... ای خدا
شبنم
14 خرداد 93 12:14
عزیز دلم از صمیم قلب آرزو می کنم بهترین اتفاق های توی دنیا ، برای خودت و خانواده ی محترمت به وقوع بپیونده مهنا ی عزیزم رو از طرف من ببوسش نی نی کوچولوی عزیز به دنیای ما خوش اومدی