مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

سونو تعیین جنسیت

1392/10/23 15:23
نویسنده : مامان مهنا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان خوبی گلم؟ امروز23 دی ماهه قراره با بابا مهدی بریم سونو تا بالاخره بفهمیم شما پسملی یا دخمل دل تو دلم نیست دلم می خواد بابایی زوتر بیاد  خدا کنه نشون بده آخه مامان منیر دیگه طاقتش رفته میگه دوست دارم زودتر برم واسه نوه گلم خرید کنمقلب

خودمم وقتی لباس یا وسیله نورادی میبینم دلم ضعف میره امروز بعد سونو قراره با بابایی بریم چندتا وسیله برات ببینیم یه چیز خوشملم برات بخریم به عنوان اولین خریدفرشته

نازنینم از ته دل از خدا می خوام که همیشه سالم باشی و زودتر بیای پیش من وبابایی♥

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)