مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

هفته هجدهم

1392/10/20 1:47
نویسنده : مامان مهنا
332 بازدید
اشتراک گذاری

نی  نی ناز خوشگلم امروز وارد هفته هجدهم شدی ولی من هنوز حرکاتت رو حس نمی کنم باباییت تو کارای خونه کمکم می کنه و نمی زاره زیاد خودمو خسته کنم البته قبلا هم کمکم می کرد هاچشمک

دلم واسه مامان جون اینا خیلی تنگ شده دو ماهه که ندیدمشون ولی تا اخر این ماه میان اهواز و منم باهاشون میرم ملایر تا کم کم خریدای سیسمونی رو شروع کنیم لبخند

دوست دارم زودتر بدونم دختر ناری یا پسر ناز هر چی باشی عشق من و بابایی هستیقلب

 

واست چند تا اسمم انتخاب کردیم ولی هنوز مطمئن نیستیم آخه من هرچی میگم باباییت یا میگه سخته یا ... ناراحت

اینم عکس نازت تو هفته شانزدهم تو شکم مامانی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)