مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 15 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

اتفاقات اين چند روز...

1393/2/11 0:37
نویسنده : مامان مهنا
305 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسكم

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

دوروزپيش يعني 8ارديبهشت رفتم بهداشت اول فشارمو گرفت كه طبق معمول 11بود بعد صداي قب نازت رو شنيدم كه ديگه خيلي واضح تر مي تپيد و اين نشون ميده كه داري روز به روز بزرگتر وخانوم تر ميشيمحبتبعدشم كه رفتم رو ترازو 74 كيلو شده بودم كه گفتن زياده تعجبولي به نظر دكترم كه مشكلي نيست و منم بيشتر به حرف دكتر گوش ميدمچشمک

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

الان نزديك دو ماهه كه زن عمو سحر واسه زايمانش رفته تهران و ديروز ني نيش به دنيا اومده يه دختر ناز به اسم سارينا كه حدودا يك  ماه از شما بزرگتره و قراره همبازي بشين

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

عسلم  از وقتي از ملاير اومديم همش تو خونه بودم و به خاطر شما جايي نمي رفتم تا اينه ديروز به بابايي گفتم حوصله ام سر رفته  بريم بازار برعكس هميشه كه 3 دور خيابونا و پاسا‍ژهارو دور ميزديم با دور اول خسته شدم و زودي شام خورديم و برگشتيم خونه تا خود صبحم از كمر درد خوابم نبرددلخور

مثل كدو تنبل شدم .مثل اردك راه ميرمزبان

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

از بازارم واست دوتا تل سر خوشگل خريدم اخه هر وقت ميريم بازار بايدواسه شما هم يه چيزي بخرم شانس اورديم حالم خوب نبود وگرنه كل بازارو واست مي خريدمبوساينم عكسش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان خانمی
11 اردیبهشت 93 9:32
آخ آخ آخ از کمر درد نگو که دیگه امان منو بریده. تل سرهای خوشگل هم مبارک دخملی باشه
مامان مهنا
پاسخ
ممنون عزيزم
مامان پرنسس
11 اردیبهشت 93 14:42
مبارکه خانومی
خاله شبنم
12 اردیبهشت 93 1:27
به به به چه تل سر های خوشگلی خریدین واسه دختری مبارککک باشههه ما هم واسه نی نی خواهرم امشب کلی لباسای خوشگل خوشگل خریدیم که بعدا عکساشو میذارم
مامان مهنا
پاسخ
ممنون خاله جون انشالله مباركش باشه و به سلامتي استفاده كنه
ندا مامانی باربد
12 اردیبهشت 93 15:23
واااای چه تل سرای نازی مبارکت باشه نی نی مهنا