مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

34هفتگي

1393/2/11 15:45
نویسنده : مامان مهنا
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناس مامان هفتگيت  مبارك اين هفته هم به خوبي و خوشي گذشت و

 

وارد هفته 35شديم و داريم به لحظه اومدنت نزديك ميشيم اين روزا يه كم استرس دارم همش نگرانم sad face emoticonهم فكر ميكنم نكنه خوب رشد نكني و كوچولو باشي اخه به نظر خودم با اينكه نزديكه وارد ماه نهم بشيم ولي شكمم نسبتا كوچيكه ناراحت نميدونم چرا اين حس رو دارم با اينكه خيلي جاها خوندم ربطي نداره ولي بازم نگرانم

                                                              http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

امروز بابايي نرفت سر كار وبا هم رفتيم  بيمارستان سينارو با هم ديديم ولي نه من نه بابايي

از محيطش خوشمون نيومد قرار شد همون بيمارستان دكتر خودم برم با اين كه هزينه ش يه

كم بالاس ولي خوب چاره اي نيستلبخنددخمل ناسم اين روزا پا به پاي من بيداري و همش

باهات حرف ميزنم تو ام با تكونات جوابمو ميدي همش صورت ماهت رو تصور ميكنم و تو دلم

واسه روزاي ايندمون كلي نقشه ميكشم دوستت دارم ملوسكم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دوقلوها
5 اردیبهشت 93 1:26
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان شهناز
5 اردیبهشت 93 16:16
سلام مامانی مهنا. 34 هفتگی کوچولوت مبارک. پس شما هم مشکل شب بیداری دارین مثل من.یه چیز دیگه اینکه منم احساس میکنم دلم نسبت به ماه هشت کوچولو مونده به دکترم گفتم گفت اصلا جای نگرانی نیستو بچه وزن خودشو میگیره. اما بازم نگرانم.ایشالا دوتاشون سالم باشن.
مامان مهنا
پاسخ
سلام واي اره شبا تا ميام بخوابم بايد برم دستشويي يا بايد از اين پهلو به اون پهلو بشم آره همه ميگن ربطي نداره به اندازه شكم اگه شكم كوچولو مونذه به خاطر اينكه عضلاتش قويه به هرحال اميدوارم ني ني هامون به خوبي و خوشي دنيا بيان واين استرس ها كم بشن
مامان خانمی
6 اردیبهشت 93 9:57
راستش خدا روشکر منو بی خابی نگرفته. اما از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون دستشویی رفتن امان منو بریده. بعضی وقتا فکر میکنم باید لحاف تشکمو همون کنار دستشویی پهن کنم که راحتتر باشم خدا براتون حفظش کنه این کوچولو رو
مامان مهنا
پاسخ
آره واقعا من كه نصف وقتم تو دستشويي ميگذرهممنونم مامان خانومي
مامان دینا
6 اردیبهشت 93 10:31
عزیزم نگران نباش شکم منم کو چولو بود ولی دخملی 4 کیلو شد وقت ی بچه ها به دنیا میان ادم می فهمه خیلی بی خود نگران بوده
مامان مهنا
پاسخ
خدا كنه اينطور بشه
♥ مامان مهیلا ♥
6 اردیبهشت 93 12:41
سلام خانمی مهیلای من ازمهنایه هفته بزرگتره انشالله دوتاشونم به سلامتی به دنیابیان منم مثل شما کم خوابی دارم همش میخوابم دو سه دقیقه بعد از خواب میپرم واین باعث میشه صبح تا لنگه ظهر بخوابم اون موقع هم گشنه میمونم به هرحال باید به خاطرشون صبر کنیم
مامان مهنا
پاسخ
سلام اي جانم آره همسنن واي من كه بعضي وقتها ديگه روم نميشه صبحانه بخورم چون وقتي پا مشم وقت ناهاره