مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

خروپف ماماني

1393/2/11 15:51
نویسنده : مامان مهنا
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانومي چطوري عسلمقلبامروز ميخوام ماجراي خروپف كردنم رو برات تعريف كنم

من كلا آدم بد خوابي هستم يعني از بچگي اينجوري بودم تو اتاقي كه يكي ديگه ام بود

نميخوابيدم يا اگه صداي تيك تيك ساعت يا صداي شير اب يا صداي خروپف ميومدخوابم نمي

برد خوابمم خيلي سبكه يعني يكي از كنارم رد بشه بيدارم                

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

 

 

باباييت بيچاره كه ديگه كلافه شده  به صداي نفس كشيدنشم گير ميدم بهش ميگم تو

بلندنفس ميكشيچشمکتااينكه چندشب پيش بابايي بهم گفت تو خواب خروپف ميكنم از اون

اسرار واز من انكارکلافهميگفت اي كاش ازت فيلم ميگرفتم منم گفتم نخير اصلا همچين

چيزي نيست تا اينكه ديشب با صداي خروپف خودم از خواب پريدم نگرانبله دختر گلم هرچي

بقيه رو منع كردم سر خودم اومد

 

دربارش تحقيق كردم يه جا نوشته بود از عوارض بارداريه

 

حالا خدا كنه تموم بشه و مامانيت خروپفي نشهناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مینا
7 اردیبهشت 93 12:56
اخیییییی مامان شدیییییی هوراااااا جمعه تولد دخترم بود.. عکس هاش رو گذاشتم خوشحال میشم به وبلاگش سر بزنی و یه رد پایی از خودت بگذاری
♥ مامان مهیلا ♥
7 اردیبهشت 93 15:08
سلام خانمی منم مثل شما به جای خروپف تو خواب ناله میکنم طوری که یه بار مامانم صدام کرده که جاییت درد میکنه یه بارم شوهرم فک کرده درد دارم خوب از علایم بارداریه داره تموم میشه
ندا مامانی باربد
7 اردیبهشت 93 15:37
سلام وای که چقدر جالبه این اتفاق دقیقاً برای منم افتاد هر چی شوهرم بهم میگفت باور نمیکردم آخه بیچاره به خودش خیلی گیر میدادم امیدوارم واقعا فقط مربوط به بارداری باشه و دیگه ادامه پیدا نکنه
مامان مهنا
پاسخ
سلام بله مربوط به بارداريه وگرنه ما رو چه به خروپف
مامان پرنسس
7 اردیبهشت 93 19:11
الهییییی عزیزم غصه نخور منم مثل شما شدم..... ای کاش خوب بشیم
مامان مهنا
پاسخ
ممنون كه دلداريم ميدين
مامان دینا
8 اردیبهشت 93 10:49
بعد زایمان خوب میشی نگران نباش
مامان خانمی
8 اردیبهشت 93 12:33
عجب نکته ای رو گفتی من نمیدونستم من دقیقا خروپف نمیکنم اما هر از چندگاهی یه صدایی مثل خرناس کشیدن یهو تو خواب از من در میاد که هردفعه هم خودم باصداش از خواب بیدار میشم. چقدر سر این ماجرا شوهرم به من میخندید پس مربوط به بارداریه میگم آخه وگرنه منو چه به این کارا خداروشکر که تا آبرومون پیش دیگران نرفته دیگه داره تموم میشه
خاله شبنم
9 اردیبهشت 93 12:17
الهیییی !!! چه نکته ی جالبی و جالب تر از اون چه کامنت های باحالی !!! همتون مثل هم شدین مامانای آینده ی ناز امیدوارم بزودی رفع و رجوع بشه خر خر های شبانه تون مراقب خودتون باشین اساسی
مامان مهنا
پاسخ
سلام خاله جون نميدونم شما مادر شدين يا نه اگه نه كه انشالله قسمت شما هم بشه
خاله شبنم
12 اردیبهشت 93 1:24
منم مادر هستم یه دختر دارم به اسم نگارین