مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

هنوزم سرماخوردگيم خوب نشده

1393/2/11 15:49
نویسنده : مامان مهنا
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدچطوري عزيزم؟ اين روزا شيطوت تر شدي Download Babies 4و تكوناتم خدارو شكر بيشتر شده همين الانم داري تو دل ماماني بالا و پايين مي پريتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدمنم كلي برات ذوق مي كنم

                   

                                                   http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

دخترم ماماني هنوز سرما خوردگيش خوب نشده امروز صبح با گوش درد از خواب بيدار شدم حس كردم دندونامم درد ميكنن صبحانه خوردم و مسواك زدم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدولي گوش دردم هم چنان ادامه داشت زنگ زدم بابايي تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدو اونم گفت سريع برو دكتر

رفتم درمانگاه محلمون  خوشبختانه خلوت بود دكتر تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبرام قرص و آمپول نوشت البته بهش گقتم كه باردارم و ايشونم طبق اين بهم دارو داداومدم خونه كمي استراحت كردم

                                             http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

امروز عصر  تخت و كمدت رو اوردن بالاخره آماده شد باباي هم تا الان داشت تختت رو مي بست اجازه هم نمي داد من كمكش كنم ولي يه مشكل كوچولو هستناراحتخونه ي ما يه دونه اتاق خواب داره مجبور شديم تخت تو هم بزاريم كنار تخت خودمون البته جا گرفت ولي من دلم مي خواست خونمون يه كم بزرگتر بود و مي تونستم برات يه اتاق خوشگل بچينمقلب

ولي بازم خدا رو شكر من كه راضي ام  اين خونمون رو خيلي دوس دارم چون بعد از عروسيمون اومديم اينجا و بعد مدت كمي خريديمش واين خيلي شيرين بودلبخند

                               http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

راستي قرار شد مامان جون اينا واسه سوم يا چهارم عيد بيان و وسايلت رو بيارن من كه تا اون موقع طاقتم ميره

 

                                     http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

عشق مامان هر روز بيشتر از روز قبل بهت عادت مي كنم و دلم مي خواد زودتر روي ماهت رو ببينم دوستت دارم ناز گلم

                    تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اراد مامان ندا
15 اسفند 92 3:11
ممنون از لطفت عزیزم انشاالله به سلامتی گل دخترت دنیا بیاری
مامان خانمی
15 اسفند 92 11:25
سلام گلم ایشالله حالتون زودتر خوب بشه. تخت کوچولوتون هم مبارک باشه. ایشالله براش جهیزیه عروسی بخرین.سلام مرسي خانومي ايشالله واسه ني ني خودتون
مامان پرنسس
15 اسفند 92 12:40
سلام مامان خانومی خیلی مبارکه.ایشاا... گل دخترت به سلامتی به دنیا بیاد برای مهنا جونم
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنونم لطف دارين
مامان مهیلا
17 اسفند 92 14:47
سلام فکرکنم شما هم مثل من تو شهرتون غریبین؟میدونم چه سخته دوری از پدر و مادر
مامان مهنا
پاسخ
سلام اره خيلي سخته ولي بايد تحمل كرد
ترنم
27 اردیبهشت 93 9:22
آخی عزیزم منم مثل شما سرما خوردم متاسفانه سرمای بهار خیلی دیر خوب میشه من دقیقا 16 روزه سرما خوردم البته الان دیگه خیلی خفیف شده ولی خیلی اذیت شدم ایشاله دیگه سرما نخوری تخت و کمد دخترت هم مبارک باشه ایشالله بسلامتی
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنونم ايشالله زودي خوب بشي