مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

خانه بهداشت

1392/11/30 9:34
نویسنده : مامان مهنا
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم چطوري خانم طلاقلبامروز30 بهمن ماهه تو خواب نازصبحگاهي بودم كه زن عمو سحر تلفن زدوگفت مياي بريم بهداشت؟ هم خوابم ميومد هم دوست داشتم برمچشمکالبته بايد ميرفتم تا جواب آزمايش قندم رو نشون بدم تا بفهمم قندم چطوره...  آماده شدم و با هم رفتيم بازم صداي قلبت رو شنيدم قربونت برم فكر كنم خواب بوديماچگفت وزنت يه كم زياده و فشارم هم 11 بود خداروشكرقندم هم نرمال بود چون خيلي نگرانش بودم مامان منير هم كلي سفارش كرده بود كه حتما آزمايش بدم اخه دفعه قبل قندم يه كم بالا بودنیشخنددخمل طلام دوستت دارم ناز مامان...قلب

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طراحی تقویم93 کمترین هزینه بهترین کیفیت
30 بهمن 92 10:00
سلااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با طراحی تقویم 93 خیلی باحال طراحی کردم خودتون بیاین ببینین درست میگم تقویم با عکسای نی نی نازتون فداش بشم نانازییییییییییی راستی از همه جا کمتره هزینش بدو بیااااااااااااااا منتظر شما و جوجوت هستـــــــــــــــــم
مامان عرفان
1 اسفند 92 11:33
سلام جیگلی خوشحالم که بهم سر زدی و نظر دادی. وبلاگ جیگرت هم خیلی نازه. می بوسمش
مامان مهنا
پاسخ
ممنون مامان جون
مامان عرفان
1 اسفند 92 11:35
مامانی خوشگل چند هفته ای و جیگرت کی بدنیا میاد؟ عرفان من اردیبهشت بدنیا میاد
مامان مهنا
پاسخ
سلام انشاالله به سلامتي هفته 24 هستم و ني نيم خرداد به دنيا مياداخي پس تقريبا هم سن ميشن