مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

روز عشق

1392/11/25 23:54
نویسنده : مامان مهنا
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی قشنگم

امروز ٢٥بهمن روزعشق بودالبته مال خارجی هاست به ما ربطی نداره هاولی دیروز که با بابایی بیرون بودیم تمام بازار پر بود از عروسکای خرسی قرمز که بابایی می خواست یکی شو واسم بخره ولی من ترجیح دادم به جاش واسه تو خرید کنم پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/واست دوتا عروسک خریدیم یه کیتی یکی هم از این عروسک کوچولوها که من بهشون میگم نخودخنده امروزم جمعه بودورفتیم خونه مامان مهری اینا آش خوردیم بعد از ناهارم رفتیم بیرون با اینکه زمستونه و همه جا برف میاد و سرده ولی هوای اهواز بهاری شده و گرما داره شروع میشه  خدا به دادمون برسه  منم که گرماییناراحتدختر نازم  تو و بابایی عشقای زندگی من هستین و عاشقانه دوستون دارم  قلب

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)