مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

دوسالگیت مبارک

1395/3/12 3:12
نویسنده : مامان مهنا
513 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته من دوساله شدنت مبارک 

اصلا باورم نمیشه دوسال به سرعت برق و باد گذشت فرشته من روز به روز بزرگتر شد قد کشید خانم شد چقدر لذت بخشه همیشه دوست داشتم به دختر دوساله داشته باشم خدایا شکرت خدایا ممنون که همه جا من و دخترمو یاری کردی ... چه روزایی شیرینی رو باهم سپری کردیم و چه روزای شیرین تری رو درپیش داریم مخصوصا الان که دیگه کامل میفهمی میتونم باهات حرف بزنم باهم گردش بریم و لذت ببریم وقتی دستای کوچولوت رو دور گردنم میندازی و باصورتت صورتم رو لمس میکنی غرق در لذت میشم وقتی ازدستت ناراحت میشم و باناز میای میگی مامانی و بوسه بارونم میکنی قند تو دلم اب میشه وقتی لباست رو خودت انتخاب میکنی و وقتی موهای خوشگلت رو میبندم و ذوق میکنی و جلوی ایبنه میرقصی .... خیلی شیرینه دختر داشتن رو فقط اونایی که دختر دارن درک میکنن یه همدم مونس ...

زندگی من جشن تولدت رو قراره روز پنجشنبه سیزدهم برگزار کنیم تا مهمونامون بتونن بیان فردا هم اگه خدابخواد میبرمت اتلیه تاعکس یادبود بگیریم .دخترم تو دوسالگی خیلی پیشرفتا داشتی هم تو حرف زدن هم اداب معاشرت هم مستقل شدن کلی کلمه میگی خیلی بامزه ادا میکنی بعضیا رو فقط خودم میفهمم چی میگی به موز میگی نوز به ماست میگی ناس به کلید جیلید یه روز که داشتم باهات حرف میزدم گفتی اوکی ازتعجب شاخ دراوردم .مربع مستطیل و دایره رو میشناسی خیلی باهوشی عزیزم کارکردن با موبایل رو که دیگه فوت ابی پس زمینه عوض میکنی و کلی کارای دیگه که ماها توش میمونیم ...

زندگی مامان بازم دوسالگیت رو تبریک میگم  و ازخدا میخوام روزای پیش روت پراز لبخند باشه پراز عطر خدا پراز شادی ...دوستت دارم توهمه چیز منو بابایی 

پسندها (5)

نظرات (5)

گیلدا
12 خرداد 95 11:49
دو سالگیت مبارک فرشته قشنگم ایشالله 120 سالگیت همیشه شاد و سالم باشی
آیداکوچولو
13 خرداد 95 14:33
دوست زیبای من تولدت مبارک
مامان دلسا
24 خرداد 95 16:41
مهنای خوشکل من بوووووس
آیداکوچولو
10 تیر 95 9:14
مهنای ناز سلام منتظر دیدن عکسای قشنگت هستم فرشته ی زیبا
مامان مهنا
پاسخ
سلام مرسی ایدا جووونی چشم حتما
مامان محدثه
4 مرداد 95 9:05
مبارکت باشه دوسال زندگی کردنت دختر خوشگل و خوش عکس منننننننننن