مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

هفته 32 بارداري

1393/2/11 15:54
نویسنده : مامان مهنا
306 بازدید
اشتراک گذاری

   Candy 2 alphabete  Candy 2 alphabete  Candy 2 alphabete  Candy 2 alphabete                                                              Candy 2 alphabeteCandy 2 alphabete              سلام وروجك مامان  

الان 32 هفته ودوروزه كه من وتو با هميم و من از لحظه لحظه بودن با تو لذت مي برمBaby mini bilder

اين روزا هم كه حسابي بلا شدي و همش در حال لگد زدن به شكمم هستي بعضي وقتها اينقد تكونات محكمن كه دردم

 

ميگيره وباباييت كلي ذوق ميكنه و بهت ميگه مهنا محكم بزنش تا دردش بگيرهگریه   علاقه زيادي به خوردن بستني پيدا كردم

 

روزي دو سه تا مي خورم  خدا كنه برام بد نباشه   خيلي بد خواب شدم شبا تا صبح چندباربيدار ميشم و پاهام و

 

كمرم شديدا درد مي گيره ولي عيب نداره تمام اين ساعتها و لحظه ها  برام شيرينه و شكايت نمي كنم فقط از خدا ميخوام

 

كه مواظب ني ني خوشگلم باشه تا خوب رشد كنه و هر چه زودتربياد بغلم       Baby glitzer bilder

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان خانمی
25 فروردین 93 7:30
آخ آخ آخ امان از لگدزدناشون من موندم میگن ماههای آخر جاشون تنگ میشه نمیتونن زیاد تکون بخورن. پس تو این بیست و چهارساعت شبانه روزکی تو شکم من پشتک و وارو میزنه؟
مامان مهنا
پاسخ
آره واقعا ني ني من كه از صبح تا شب در حال فعاليته
مامان مهیلا
25 فروردین 93 14:40
سلام دخمل شما هم مثل دخمل من خیلی شلوغی میکنه راستی زایمانتون کیه؟سزارین یا طبیعی سلام آره خدا رو شكرحركاتش خوبه احتمالا اوايل خرداد هنوز معلوم نيست چطور زايمان كنم ولي احتمالا سزارين بشم چون واقعا از طبيعي ميترسم
مامان دینا
26 فروردین 93 13:28
سلام مشتاق دیدار عکسهای دخملی هستیم البته اگه بعد از به دنیا اومدنش زیاد وقت کنی بیایی .راستی منم پیشنهادم سزارین هست خیلی ر احته به عواقب زایمان طبیعی نمی ارزه سلام ممنونم مامان دينا جوووون آره وحشتناك از طبيعي مي ترسم
ملیکا جون
26 فروردین 93 14:58
سلام ممنون که به ملیکا سر میزنین ایشالا نینیتون بسلامتی بدنیا بیاد همه ی این روزا زودی میگذرن و میشن خاطره پس سعی کنین خوبیهاشو واسه خودتون خاطره کنین
مامان هلیـــــــــــــــــا
27 فروردین 93 1:17
سلام شما هم لینک شدید امیدوارم نی نی گلتون به سلامتی به دنیا بیاد دیگه چیزی نمونده
آیدا
27 فروردین 93 17:06
سلام مهنا جون شما اولین دوست وبلاگی من هستی امیدوارم به سلامت به دنیای آدم بزرگا بیائی
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنونم