مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

شروع ماه هفتم بارداری

1392/12/17 0:50
نویسنده : مامان مهنا
308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم چطوری عروسک مامانقلب امروز واردماه هفتم شدیم

ماهگیت مبارک ملوسم تو این هفته قدت ٣٦ و وزنت حدود٩٠٠گرمهدخترم داره بزرگ میشه ماشالله

امروز بابابایی رفتیم سینما فیلم معراجی ها شما هم تمام مدت در حال تکون خوردن بودی فکر کنم به خاطر صدای بلندفیلم بودبعدشم رفتیم بازار یکم خرید کردیم نزدیک  عیده و خیابونا شلوغ شدن واسه خودم یه شلوار بارداری گرفتم  آخه دیگه لباسام اندازم نمیشن مامانت توپولوشده

زن عمو سحرواست از تهران یه عروسک فرستاده عمه بابایی هم از کربلا واست لباس سوغاتی آورده دستشون درد نکنه

فقط سه ماه دیگه مونده تا بیایی بغل مامانی یه بوس گنده واسه دخمل ناسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آریا و آدرینا
17 اسفند 92 1:43
وارد شدنت به هفت ماهگی رو تبریک میگم به سلامتی و شادی سه ماه باقی رو بگذرونی.
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنون گلم هم چنين دو قلوهاي ناز شما
مامان خانمی
17 اسفند 92 11:28
مامان مهنا جون هفت ماهگی کوچولو مبارک باشه. ایشالله عروسش کنی.
مامان مهنا
پاسخ
مرسي عزيزم
مامان مهیلا
17 اسفند 92 12:21
سلام ممنون به وبم سر زدید خدا دخمل شما روهم حفظ کنه الان تو هفته ی چندم هستید؟بازم سر بزنید من لینکتون کردم شما هم اگه خواستین لینکم کنید
مامان مهنا
پاسخ
سلام من هفته 27 هستم ممنون ايشالله دختر نازتون به سلامتي به دنيا بيادمن قبلا لينكتون كرده بودم
dinaaa
17 اسفند 92 14:48
سلام خدا دخملت روحفظ کنه به ما هم سر بزنید من لینکتون کردم شما هم اگه خواستین لینکم کنید
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنونم چشم... ماشالله دختر ناز و ملوسي دارين يه بوس گنده از طرف من
مامان شهناز
17 اسفند 92 22:38
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی برا دختر کوچولوت ساختی دوست داشتی بهم سر بزن تا با هم دوست بشیم.
مامان مهنا
پاسخ
سلام ممنونم وب شما هم خيلي زيبا بود چشم حتما باعث افتخاره
مامان پرنسس
20 اسفند 92 11:21
سلام عزیزم ورود به ماه 7 بارداری مبارک.هورااااااااااااااااااااااا ایشاا... این سه ماه باقیمونده رو به سلامتی سر کنی و مهنا ی نازتو بغل کنی
مامان مهنا
پاسخ
سلام عزيزم مرسي لطف دارين