مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

۶۱ماهگی

1398/5/1 2:24
نویسنده : مامان مهنا
514 بازدید
اشتراک گذاری

واما اولین ماه از روزای پنج سالگی:این روزا خیلی راجع به اینکه کی میری مدرسه و پیش دبستانی ازم سوال میکنی یه روز صبح باهم رفتیم پیش دبستانی که ثبت نامت کردم و اونجا روازنزدیک دیدی و ازقضا تولد یکی از بچه ها بود کنارشون نشستی و کیک خوردی 

تومهدثبت نامت کردم به چنددلیل مهم اول اینکه دلم نمیخواد به این زودی وارده محیط مدرسه بشی چون بچه بد قلق و  ناسازگاری نیستی که برای کلاس اول رفتن مشکل داشته باشی و دوم اینکه دلم‌میخواست یه سال دیگه هم از بچه بودنت و بازی و شادی لذت ببری در کنارش اموزشم ببینی وباتوجه به روحیات خودت مهد روبرات انتخاب کردم مدرسه انشالله بمونه کلاس اول 😁عکسای یادبود پنج سالگیت که خیلی خوشگل شدن و خودتم عاشق عکس یونیکورن شدی و ازهمه بیشتر دوستش داری

توکلاس زبانتم که کتابتون عوض شده و حروف انگلیسی رو اموزش میبینید هرچند که بیشترشون رو بلد بودی 😉اینم عکس این ترم توکلاس زبانت

یه روزم بردمت خانه بازی و اونجا کاردستی درست کردی

واینم اولین مشق نوشتنت 

وگواهی نامه پایان دوره واولین مدرکت که گرفتی  😁

چندروز بعدازتولدت یه سر رفتیم ملایر و من و شما چندروزی موندیم 

اینجا هم رفته بودیم یکی ازباغ رستورانهای نزدیک شهر که خیلی خوش گذشت و عروس مهمونی دعوت بودیم 

وروزجمعه نمایشگاه غذا بود توپارک سیفیه تومسابقه نقاشی شرکت کردی و صورتت رو نقاشی کردی

بانگارجون😍

گلای حیاط بابابزرگت(بابای بابای)

روز ۱۷ تیر هم تولدعموعلیرضا بود که بهش میگی عمو بامزه و رابطه ات باهاش حسابی خوبه سوپرایزش کردیم و اون شب خیلی خوش گذشت 

یه شبم بادوستات رفتیم نمایش مدرسه موشها که خیلی جذاب و اموزنده بودبرای بچه هاو توحیاط عکس یادگاری گرفتین 

ودراخرم یه عکس مادر دختری 

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مامان گیلدا
1 مرداد 98 14:41
عزیزم موفق باشی همیشه
❤️Maman juni❤️Maman juni
3 مرداد 98 4:42
ای جانم چه خانمای خوشکلی 🥰🌹

5 شهریور 98 17:36
سلام دوست عزیز.خوشحالم باوبلاگ قشنگتون آشناشدم و با اجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم. اگرقابل دونستیدشماهم به ما سربزنید. زندگیتون سرشار از عشق شاد و سلامت باشین