مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

سه سال و نیمگی

1396/9/12 2:22
نویسنده : مامان مهنا
388 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فرشته مامان امروز ۱۲اذر۹۶وشما سه سال و نیمه شدی .یه دخترمهربون و بااحساس ... اروم و خواستنی که من و بابا روزی هزاربار قربون صدقه ت میریم و خداروشکرمیکنیم که توروبه ماداده .عزیز دلم دخترمهربونم امروز تولد بابایی هست شماهم که عاشق تولد و تولد بازی عزیز دلم الان کلی شعر حفظی هرروز کلی کارتون نگاه میکنی عاشق ماشا میشا مینیون کیتی بابااسفنجی وکلی شخصیت های دیگه کارتونی هستی .یه گیتارکوچولو برات خریدیم که عاشقشی و کلا به ساززدن علاقه داری و جدیدا درخواست پیانو کردی ....بهت میگن خواننده کوچولو بس که شعرواهنگ میخوونی عزیزدلم عاشق مهدو کلاس رفتنی انشالله ازسال بعد چندتا کلاس ثبت نامت میکنم ...




































اینم چندتا ازاخرین عکسات که توگوشیم داشتم تا عکسای قبلیت رو هم ازلب تاب بیارم و برات بزارم .راستی ابجی مرجان دختردایی شما صاحب یع دختر کوچولو ناز به اسم مهرسانا شده که شماخیلی دوسش داری و امیرحسین کوچولو پسرداییت هم به دنیا اومد .... و دوتا نی نی به جمع خانوادگیمون اضافه شده که البته فعلا هیچ کدومو ندیدیم


ایشون امیرحسین کوچولو


اینم پیشی ملوسه مهرسانا


اینم موهای خوشگلت مو طلایی من
پسندها (2)

نظرات (0)