مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

سیزده ماهگیت مبارک

1394/4/23 1:43
نویسنده : مامان مهنا
938 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوم دخترقشنگ ومهربونم عزیزم سیزده ماهگیت مبارک البته باتاخیر

این روزا کارام بیشترشده شماکمترازقبل میخوابی و طول روزبیشتربیداری و منم باید باهات بازی کنم و کمتروقت میکنم وبلاگت رواپ کنم از بعدازیکسالگیت پیشرفت هات بیشترشده و الان دیگه به جای راه رفتن میدویی و همیشه درحال راه رفتنی صبح ها معمولا 11 ازخواب بیدارمیشی تاساعت سه یاچهار دیگه نميخوابی و بازی  میکنی کلمات جدیدی میگی مثل مامان بابا دادا هم و هروقتم شیرمیخوای میگی مم و لباسم روبالا میزنی و به شکلهای مختلف شیرمیخوری شب تاصبحم خیلی بیدارمیشی و کلا من دیگه خواب راحت ندارم الان 6تادندون بالا و 6تا پایین داری و دندونای اسیاب کوچکت هم دراومدن ماشالله بهت عزیزم هم سنات هنوزدندون اسیاب درنیاوردن کلا توهمه کارا پیش قدمی قربونت برم و خداروشکربرای دندون اسیاب پایینت زیاداذیت نشدی صبحا بهت فرنی یابسکوییت باشیرمیدم و نهاروشامم یاازغذای خودمون یاسوپ میخوری ماست ودوغ روهم دوست دادی ولی کلا ازهرچیزی خیلی کم میخوری بستنی اصلا دوست نداری فکرکنم چون سرده خوشت نمیاد و میوه هم قبلا لب نمیزدی ولی الان ازمیوه های تابستونی هلو و شلیل رودوست داری میدم دستت خودت میخوری وزنم زیاد اضافه نکردی به خاطر دندونات همین که کم نکردی خداروشکر.ماشالله خیلی باهوش و باشعورهستی مثلا اگه بهت بگم دست به چیزی نزن یاجایی نرو عمل میکنی و لجبازنیستی و اصلا دوس ندارم لوس بشی اگرم گاهی دعوات کنم میفهمی و دیگه اونکارو انجام نمیدی رابطه بین وسایلو میدونی مثلا شونه یاگیره بامو ، کنترل باتلویزیون یاکنترل کولر، سیم برق باپریز،تلفنرو درگوشت میگیری و میگی الو  وخیلی چیزای دیگه .وهم چنان عاشق گوشی و لب تاب و اینجورچیزاهستی و بیشترموقع ها کلیپ های خودتو نگاه میکنی و خیلی قشنگ عکسات و باانگشت رد میکنی .ازمبل بالا میری و کناراپن می ایستی و کلا بیشتروقتا پاتوقت اونجاس منم مواظبتم که نیوفتی .روزی چندین مرتبه محتویات کمد و کشوهاو کابینت هارو خالی میکنی و من دوباره میزارم سرجاشون و هیچ وسیله ای سرجای خودش نیست به لباس خیلی علاقه داری و تامدتی سرت باهاشون گرمه و همیشه یه تیکه لباسو باخودت اینوراونور میکشی .سرسفره شامم که دیگه نگو سفرمون فقط دقیقه اول منظمه بعدش همه چی رو بهم میریزی قاشق و میندازی توپارچ ابو انگشتتو میکنی توغذابیشترموقع ها هم دیگه ازبس خودتو کثیف میکنی میبریمت حموم فدای سرت من وبابا  ازاین روزا لذت میبریم و برای تمام کارات ذوق میکنیم .چندروزپیش برات کفش سوتی تابستوتی خریدم که موقع راه رفتن صدابده عاشقش شدی و بیشتروقتا پاته و تابهت میگیم کفشات کو نگاشون میکنی و میاریشون و پاهاتم میاری بالا یعنی پام کنید .

بیشتراعضای بدنت رومیشناسی مثل سر ، مو، بینی، زبون، چشم، دست وپا ووقتی ازت میپرسم باانگشت نشونشون میدی افرین به دخترباهوشم و وقتی اهنگ شاد پخش میشه نانای میکنی و جدیدا یاد گرفتی چرخ میزنی و عاشق اهنگ ارش تکون بده و اهنگ دخترحمید طالب زاده هستی و تامیزاریم نانای میکنی .توپت روخیلی دوس داری باپاهات شوتش میکنی .چندوقت پیش باعموها رفتیم یه شهرنزدیک اهوازو یک روزاونجاموندیم و خوش گذشت و شماهم دخترخوبی بودی و کلی بازی کردی .الان اواخرماه رمضونه و من پارسال و امسال به خاطر شماروزه نگرفتم که شمااذیت نشی .خوب عزیزم هرچی ازکارای این ماهت یادم بود گفتم دیگه بریم سراغ عکسا 

عكساي بعدازتولدت پارك ملاير

عكسهايي گردش آخرهفته

اينم يه نمونه ازشيطنت هاي گل دختر

 

اينم يه خنده قشنگ بعدازخواب نيم روزي

 

دوستت دارم عزيزم...

پسندها (8)

نظرات (10)

nikta
25 تیر 94 19:05
سلامــ مامانــــ مهربونــــ من در یک مسابقه نی نی وبلاگی شرکت کردم خوشحال میشم به من رای بدید و کد 2 را ارسال کنید آدرســـــــ وب مسابقه : atefeh-okh.niniweblog.com
مرضیه مامان علی
25 تیر 94 20:03
سلام.به به مهنا کوچولو..همیشه به گردش...آفرین به پیشرفتهات...12 تا دندون آفرین و قربون شیرین زبونی هات
مامان شهناز
28 تیر 94 1:50
مهنا جون سیزده ماهگیت مبارک عزیزن. آفرین به دختر باهوش ماشالا که توی همه کارا چقدر پیشرفت داشته. ایشالا همیشه سالم و لبت خندون باشه
آیداکوچولو
29 تیر 94 15:50
سلام مهنا گلی ۱۳ماهگیت مبارک باشه چه خوب که اهل لجاجت نیستی وبه حرفای مامانی گوش میدی معلومه که از همین الان یه خانوم کوچولوی عاقل هستی عکسات خیلی ناز شدن خصوصا IQ عکسی که داری اون انار کوچولو رو روی بوته نگاه می کنی
مامان آنیسا
3 مرداد 94 11:54
هزار ماشالا به مهنای عزیزم چقدر ناز شده دندون آسیابیت مبارک خاله جون خداروشکر که اذیت نشدی
گیلدا
4 مرداد 94 16:08
عزیزم 13 ماهگیت مبارک. آفرین به دختر زرنگ و باهوشم
♥مامان مرجان♥
7 مرداد 94 16:55
سیزده ماهگی مهنای گلم مبارک لیلاجونی
مامان دلسا
13 مرداد 94 15:44
من قربون دخترگلم بشم با اون همه دندون ماشاله بهش بیشتر کارایی که میکنه دلسا هم انجام میده خدا واقعا این میوه های زندگیمون رو حفظ کنه که شیطنتاشونم قشنگه
ترنم
19 مرداد 94 9:40
عزیزم چه موهاش خرمایی شده شیطنتات عین شیطنای امیر مهدیه
آیداکوچولو
25 مرداد 94 16:19
سلام مهنا گلی دختر خانومی روزت مبارک باشه