مهنا زندگی مامان و بابامهنا زندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
مامانيماماني، تا این لحظه: 34 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
باباييبابايي، تا این لحظه: 37 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

مهنـــــا زندگـــ ـی مــامــان و بــابــا

۵۲.۵۳.۵۴ ماهگی

1397/9/26 2:40
نویسنده : مامان مهنا
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترقشنگم بازم تنبلی کردم و پیجت روبه روز نکردم عزیزم الان اخرین ماه از فصل قشنگ پاییز هست و شما دقیقا ۴و سال و نیمه شدی دخترقشنگم قرار بود اول مهرماه بری امادگی ولی بنا به دلایلی منصرف شدم ازاین کار و ترجیح دادیم کلاس زبان ثبت نامت کنم چون خودم توخونه باهات هستم و گفتم انشالله ازسال بعد که دیگه میری پیش دبستانی ازهم جدابشیم .کلاس زبانت رو باشوق و ذوق میری و سه روز توهفته روزای فرد کلاس داری کلی دوست اونجا پیدا کردی و مربیت روبه قول خودت (تیچرت)خیلی دوست داری ترم دو هستی و کلی شعرو کلمه یادگرفتی .

 
پایان ترم اول:

 ...وسایل کلاس ،انواع رنگها(که بلد بودی)،اعضای بدن،اعضای خانواده ،حیوانات ،فعل های مختلف ،اشکال هندسی و کلی چیزای دیگه یاد گرفتی .کتاب کار برات خریدم و روزها باهم حلش میکنیم . این ماه تولد بابایی بود که باکمک هم براش جشن کوچولو گرفتیم و خوشحال شد .دوتا سفرم به ملایر داشتیم . وحالا چندتا ازعکسای این چندماهت رومیزارم .

 
 
دوتا جوجه به اصرار خودت برات خریدیم که اسمشون روآنا والسا گذاشتی وکلی باهشون سرگرم بودی که بعدازیه هفته هردو مردن 😣
همراه بادوستات:عسل.النا.ارشیدا.تمنا.السا
واینجا هم که رنگین کمون کشیدی خیلی به نقاشی کردن علاقه داری و کلی دفتر نقاشی تموم کردی😃
فدات بشم باون‌موهای خوشگلت😍
پسندها (2)

نظرات (2)

مامان گیلدا
28 آذر 97 22:20
عزیزم موفق باشیمحبت
آیداکوچولوآیداکوچولو
26 دی 97 17:56
سلام مهنا گلی جان چه عکسای قشنگی آفرین بهت که میری کلاس زبان دختر باهوش